Jeg vil gerne foreslå at...

Studienummer står som det allerførste punkt foran de studerendes navne

Når man inde på en eksamen, helt nede i bunden hvor man kan se deltagerne, klikker sig ind i punktet "Basis", ville det være gevaldig smart, hvis de studerendes studienumre stod som det allerførste - altså som en boks lige foran de studerendes navne (sådan var det i DigEx)..
Som det er nu, skal man først klikke sig ind i punktet "Detaljer", hvorefter studienumrene kommer frem helt ude til højre i billedet.
Når man har kæmpestore eksamener med op til 300 studerende på én gang, er det ikke til megen hjælp, at deres studienumre ikke står lige ved siden af deres navne ude i venstre side... Dette er et forslag - og et stort ønske - fra mig.
Med venlig hilsen
Katrine Pinholt Hall
Uddannelsesadministrator på bacheloruddannelsen i statskundskab

6 stemmer
Stemme
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Jeg accepterer terms of service
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (tænker…)
    Katrine Blædel Pinholt Langvad HallKatrine Blædel Pinholt Langvad Hall indsendte denne ide  ·   ·  Admin »

3 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Jeg accepterer terms of service
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Hans SommerHans Sommer kommenterede  · 

Ja tak. Det lyder som en rigtig god idé. Det synes alle BSS administratorerne, skulle jeg hilse at sige.

Hvordan bliver det sat i værk? Skal vi snakke med nogle herovre?

Mvh alle BSS administratorerne

• Eva KaasAdminEva Kaas (Administrator, WISEflow, UNIwise Aps) kommenterede  · 

Hej Katrine,

Tak for dit forslag!
        WISEflow dækker et bredere spektrum af uddannelsesinstitutioner end DigEx og prioriteterne for oplysninger er derfor lidt anderledes end i DigEx. Men måske en variant, hvor den enkelte administrator kan vælge, hvilke oplysninger der skal være standard og hvor de skal ligge i deltagertabellen kunne være en god løsning?

Venlige hilsner
        Mads Stenhøj, UNIwise

Feedback og Knowledge Base